תושבי חיפה הופתעו הבוקר לגלות שלטי חוצות צבעוניים ומלאי הומור ברחבי העיר, כשמאחוריהם עומדת חברת מיינדספייס (Mindspace) – המפעילה רשת בינלאומית של חללי עבודה משותפים. הקמפיין, שנפרס בעשרות מוקדים מרכזיים בעיר, מזמין את תושבי חיפה לעזוב את עמדות העבודה המאולתרות בבית או בבתי קפה ולעבור לסביבת עבודה גמישה, מעוצבת וחברתית.
בין הסיסמאות המובילות בקמפיין:
-
“מוריה, בית קפה זה לא משרד. תעברי למיינדספייס.”
-
“עובדים מהספה? פרויד היה אומר שזה מסובך. תעברו למיינדספייס.”
שפה חיפאית, גישה קלילה
הקמפיין מתכתב עם השפה המקומית של חיפה ומשלב קריצות לשמות רחובות, שכונות ואתרים מוכרים בעיר. המטרה: להעלות חיוך וליצור תחושת חיבור עם הקהילה המקומית, תוך העברת מסר על החשיבות של סביבת עבודה מקצועית ונעימה. לדברי החברה, המסרים בקמפיין נולדו מתוך ההבנה שסביבת עבודה איכותית היא לא מותרות אלא צורך אמיתי – במיוחד בעידן שבו רבים עובדים מהבית או מרחוק.
מיינדספייס הייתה החברה הראשונה שהביאה את מהפכת חללי העבודה הגמישים לחיפה, עם פתיחת הסניף החדש שלה בשנת 2023 בפארק ההייטק עופר כרמל – בצמוד למת"ם ולאצטדיון סמי עופר.הסניף, שזכה לביקוש גבוה עוד לפני פתיחתו, מציע חללים מרווחים, חדרי ישיבות מאובזרים, עיצוב מוקפד ונוף לים, לצד קהילה עסקית מגובשת המשלבת יזמים, פרילנסרים וחברות הייטק.
הקמפיין משתלב במהלך עירוני רחב שמובילה החברה בחיפה, הכולל:
-
שיתופי פעולה עם הטכניון
-
חסות בכנס TEDx Technion
-
ויום פתוח מיוחד לציבור, שיתקיים ב־18 בנובמבר 2025 (יום שלישי, החל מ־9:00), ובו יתקיימו הרצאות, פעילויות ונטוורקינג, ביניהן הרצאה של טל עקרוני, מייסד חברת Better ויזם פיננסי מוביל.