חברת GT נדל"ן מדווחת כי קיבלה היתר בנייה להקמת המרכז המסחרי הראשון של החברה באזור צפון הארץ. הפרויקט, שזכה לשם מתחם "GT גליל", יוקם בחצור הגלילית על פני שטח של כ-6,600 מ"ר בשיתוף פעולה עם חברת רמי לוי נדל"ן, בהיקף השקעה המוערך בכ-50 מיליון שקלים. עבודות ההקמה בשטח צפויות לצאת לדרך בתקופה הקרובה, כאשר אכלוס המרכז מתוכנן לסוף שנת 2027.
על פי התכנון, הפרויקט החדש יכלול שטחי מסחר מגוונים, פתרונות תיירות, מסעדות וחנויות פנאי. בין היתר, ישולבו במתחם סניף רחב ידיים של סופרמרקט וחנות סטוק גדולה. המרכז עתיד לשרת את תושבי חצור הגלילית, יישובי הסביבה, וכן להעניק מענה קולינרי ומסחרי לתיירות המקומית באזור. בחברה מציינים כי בימים אלו מתנהלים משא ומתן מתקדמים מול שורת רשתות מובילות שצפויות לשכור שטחים בפרויקט.
גבריאל טרבלסי, יו"ר ובעלים של GT נדל"ן, התייחס ליציאת הפרויקט לדרך ומסר: "קבלת ההיתר מסמלת שלב משמעותי בהתפתחות הפרויקט והחברה, עם הקמת המרכז המסחרי הראשון שלנו בצפון הארץ. דווקא בתקופה זו, אנו רואים חשיבות גדולה בחיזוק הצפון ובהמשך השקעה בפריפריה, מתוך אמונה בפוטנציאל הצמיחה וההתפתחות של האזור. המרכז החדש יציע חוויית מסחר, פנאי ושירותים מתקדמת ונגישה, ואנו מאמינים שהוא יתרום לפיתוח הכלכלי של האזור, ליצירת מקומות עבודה חדשים ולחיזוק הקהילה המקומית".
חברת GT נדל"ן, בשליטת היו"ר גבריאל טרבלסי ובניהולו של המנכ"ל אייל הברפלד, מתמחה בייזום, פיתוח וניהול של פרויקטים מסחריים רחבי היקף. החברה, המחזיקה בלמעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום, מנהלת כיום כ-120 אלף מ"ר של נדל"ן מניב בפריסה ארצית. בבעלותה שמונה נכסים מניבים פעילים תחת המותג "GT centers" (בין היתר בשדרות, נתיבות, אופקים, ירושלים ואילת), לצד חמישה נכסים נוספים הנמצאים כיום בשלבי הקמה בערים דימונה, אופקים (כולל מתחם לוגיסטי גדול), ערד וכעת גם בחצור הגלילית.