קבוצת נחמיאס, מהחברות הוותיקות והבולטות בענף הבנייה בישראל, יוצאת למהלך מיתוגי ופרסומי חדש – והפנים שלו יהיו לא אחר מאמן החושים הישראלי-בינלאומי ליאור סושרד. שיתוף הפעולה החדש יכלול קמפיין בהיקף של כ-5 מיליון שקלים, שישלב פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות ודיגיטל, כחלק מהאסטרטגיה החדשה של הקבוצה לחיזוק הנוכחות הציבורית שלה והצגת ערכי המותג באופן יצירתי ורענן.
הקמפיין, שילווה את הקבוצה לאורך שלוש השנים הקרובות, צפוי לכלול גם את השקת פרויקט הדגל היוקרתי – UTOPIA שדה דב בתל אביב, בו החלה בימים אלו הבנייה בפועל. מדובר באחד המיזמים המשמעותיים בעיר בשנים האחרונות, שיכלול 337 דירות יוקרה חדשות, בסמוך לחוף הים, ונחשב לאחד מסמלי הפינוי-בינוי המובילים של אזור שדה דב.
לדברי קלוד נחמיאס, יו"ר ובעלים של הקבוצה: "ליאור סושרד הוא בחירה טבעית עבורנו. הוא דמות אהובה, יצירתית, בעלת אותנטיות גבוהה – בדיוק כמו הערכים שמובילים את קבוצת נחמיאס ואת הפרויקטים שאנחנו יוזמים. החיבור הזה יעזור לנו לתקשר את המהות של המותג בצורה מדויקת, חיובית ואנושית. אנחנו גאים שהוא הפנים החדשות של הקבוצה."
במקביל לקמפיין, מקדמת הקבוצה מיתוג מחודש הכולל לוגו חדש, סלוגן חדש ועדכון של כלל הנראות השיווקית שלה – מהלך שצפוי להתגלגל בהדרגה גם לפרויקטים בשיווק בערים נוספות.
קבוצת נחמיאס הוקמה בשנת 1994 על ידי קלוד נחמיאס ומתמחה בייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים למגורים, מסחר ומשרדים. החברה נחשבת לשחקנית מובילה בתחום מגדלי היוקרה, ונמנית עם הבודדות בישראל הבונות מגדלים בני למעלה מ-45 קומות. מעבר לפרויקט בשדה דב, היא פעילה גם בפרויקט יוקרה בשדרות רוטשילד בתל אביב וכן בערים רבות ברחבי הארץ: רמת השרון, אשדוד, ראשון לציון, אשקלון, גדרה, רחובות, מודיעין, בית דגן, יבנה, גבעת שמואל, פתח תקווה, נתניה ועוד.
בענף מעריכים כי שיתוף הפעולה בין סושרד לנחמיאס הוא לא רק מהלך פרסומי – אלא גם ביטוי לרצון החברה לפנות לקהלים צעירים, משפחתיים ומעוררי השראה. הבחירה באמן חושים המזוהה עם מופעים בינלאומיים ונוכחות כריזמטית מבקשת לשדר חדשנות, יוקרה וחשיבה מחוץ לקופסה – בדיוק כמו מהלך ההתחדשות העירונית אותו מובילה הקבוצה באזורים שונים בארץ.