חברת אופק החזקות התחדשות עירונית מדווחת כי הרסה מבנה מגורים ישן ברחוב חרוזים 16 ברמת גן. המבנה שנהרס כלל 3 קומות ו-12 דירות, ובמקומו תקים החברה בניין בוטיק חדיש בן 9 קומות שיכלול 26 יחידות דיור. הפרויקט, המכונה "אנה פרנק 13 / חרוזים 16", יוצא כעת לדרך לשלב הביצוע, לאחר שמרבית הדירות החדשות בו נמכרו בהצלחה עוד בטרם עלו הדחפורים על הקרקע.
תמהיל הדירות בבניין החדש הוא מגוון וכולל דירות בנות 3 ו-4 חדרים, מיני-פנטהאוזים, וכן פנטהאוז יוקרתי המשתרע על פני קומה שלמה. הפרויקט כולו נהנה מנוף פתוח בחזית הנשקף ישירות אל פארק הירקון. שכונת החרוזים עצמה, השוכנת בצפון-מערב רמת גן, נחשבת לוותיקה ומבוקשת מאוד בזכות מיקומה האסטרטגי: היא גובלת בפארק מצפון, באזור התעסוקה של "הבורסה" ממזרח, ונמצאת במרחק הליכה קצר מהעיר תל אביב וממחלף ההלכה.

באירוע ההריסה שהתקיים באתר נכחו הדיירים הוותיקים, נציגי החברה ושותפים לדרך. דודו דותן, חבר נציגות דיירי הבניין, שיתף בתחושותיו: "כל כך מרגש להגיע לרגע הזה, שמהווה נקודת ציון משמעותית בדרך לשדרוג דירתנו. במקום דירתנו הקטנה והישנה, חסרת המיגון ועם תשתיות מתפוררות, נקבל דירה חדשה, גדולה ומרווחת יותר, מעוצבת ומאובזרת באופן עכשווי. בבניין החדש נהנה מתשתיות מגורים מודרניות וממיקום הכי טוב שיש מול הפארק. זו התחלה חדשה ומבטיחה המעוררת תקוות רבות".
קובי אופק, יו"ר ובעלים של אופק החזקות, התייחס לתחילת העבודות ומסר: "הפעילות שלנו ברמת גן, ובפרט בפרויקט הזה, משקפת את האסטרטגיה של החברה להתמקד בלב אזורי הביקוש. הפרויקט בחרוזים משלב בנייה מודרנית ואיכותית במיקום יוצא דופן, ומציע לדיירים הוותיקים ולרוכשים החדשים איכות חיים גבוהה בלב גוש דן, תוך דגש על סטנדרט תכנוני מוקפד וחיבור לסביבה הירוקה".
פרויקט זה הוא החמישי במספר שבונה החברה בשכונת החרוזים (לאחר שארבעה פרויקטים קודמים כבר אוכלסו בהצלחה). הוא מצטרף לצבר של למעלה מ-80 פרויקטים של הריסה ובנייה מחדש שהחברה יוזמת כיום בפריסה ארצית בערים תל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, יהוד-מונוסון, בת ים ועוד. אופק החזקות, הפועלת למעלה משלושה עשורים, היא גם חברה קבלנית מבצעת בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל (ג' 5), ומלווה את הפרויקטים עם צוות פנימי של מהנדסים, אדריכלים ומשפטנים עד למסירת המפתחות.
