דו"ח חדש שפרסמה חברת BMBY מערכות תוכנה, מהחברות המובילות בישראל בפיתוח מערכות CRM מבוססות בינה מלאכותית לענף הנדל"ן, חושף כי מאז השקת המבצע ב-3 ביוני, חלה קפיצה של 85% ברמת הביקושים הכללית בשכונת שדה דב, וזאת לא רק בפרויקט של גינדי, אלא גם בפרויקטים מתחרים בשכונה.
לפי הנתונים שנאספו על ידי מערכות הניתוח של BMBY, ביום ההשקה לבדו נרשמה עלייה של 254% בפניות (לידים) למשרדי המכירות של כלל הפרויקטים בשכונה – נתון חסר תקדים שמעיד על הד הציבורי הרחב שיצר הקמפיין של גינדי. אפילו הפרויקטים שאינם שייכים לגינדי נהנו מ"גל שני" של התעניינות – עם עלייה ממוצעת של 121% בביקושים, לעומת התקופה שלפני המבצע. גם בימים שלאחר מכן נשמרה המגמה, כאשר רמת הביקוש נותרה 85% מעל לממוצע ששרר לפני ההשקה.
לדברי מארק זאבי, יו"ר BMBY, "המבצע של גינדי יצר באזז תקשורתי חזק, והביא רוכשים פוטנציאליים מכל רחבי המרכז לבחון את הפרויקט. אך רבים מהם לא הסתפקו בפרויקט אחד – הם פנו גם למשרדי המכירות האחרים בשכונה, כדי להשוות תנאים, מפרטים ומחירים. התוצאה: גם מי שלא נהנה מהמבצע, קיבל חשיפה ומספר גבוה של פניות." עוד מוסיף זאבי כי טרם ניתן לדעת מה אחוז הפניות שיתורגם לעסקאות בפועל, אך הנתונים מעידים על כך שהשוואת מחירים ויתרונות בין הפרויקטים עשויה להוביל גם למכירות בפרויקטים המוצעים במחיר גבוה יותר למ"ר – במיוחד כאשר ניכרת מגמה של העדפת מיקום, מפרט טכני או דמי ניהול נמוכים יותר.

חברת BMBY מערכות תוכנה מפעילה מנגנוני AI מתקדמים לניתוח שוטף של נתוני מכירה, קצב ביקושים, זמינות מלאים, מגמות צרכניות ועוד. המידע זורם ישירות ממשרדי המכירות בזמן אמת ומאפשר ליזמים, משקיעים וחברות שיווק לקבל תובנות מבוססות דאטה – שמסייעות להם להגיב מהר לשינויים בשוק ולהתאים את המוצרים לדרישות המשתנות של הלקוחות.
המקרה של גינדי בשדה דב מדגים עד כמה קמפיין נדל"ן ממוקד היטב, עם מסרים ברורים ומבצע אטרקטיבי, יכול לייצר גלים בשוק שלם. לא רק שמכירות הפרויקט צפויות ליהנות מביקוש גבוה, אלא גם כלל השכונה מרוויחה מחשיפה מוגברת ופניות חדשות – מצב שמספק יתרון אסטרטגי גם ליזמים האחרים, אם יידעו למנף את הרגע הנכון.
