חברת סאמיט אחזקות מסכמת את שנת 2025 עם זינוק דרמטי ברווח הנקי. מימושי נכסים בהיקף של 1.4 מיליארד שקל אפשרו לחברה לחלק דיבידנד של 300 מיליון שקל ולבצע רכישות אסטרטגיות, בהן פורטפוליו מגורים עצום ומגדל משרדים בניו יורק.
קבוצת הנדל"ן הוותיקה מסכמת שנת פעילות חזקה הנתמכת באכלוס כמעט מלא של מגדל נמרודי בבני ברק, עליית שווי של למעלה מ-560 מיליון שקלים, והכנסות שיא מהזרוע הלוגיסטית באירופה. דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד של 60 מיליון שקל. המנכ"ל עופר נמרודי: "בראייה קדימה, לחברה מנועי צמיחה משמעותיים".
חברת הנדל"ן מקבוצת אספן גרופ חוברת למיזם החברתי ותעניק תנאי מימון ורכישה ייעודיים למשרתי המילואים וכוחות הביטחון בפרויקט המגורים בעיר. דירות 3 חדרים יוצעו החל מ-1.85 מיליון שקלים לצד גמישות בתנאי התשלום.
חברת הביטוח והפיננסים מימשה אופציות שהוקצו לה בשנה שעברה והשלימה השקעה כוללת של כ-47 מיליון שקלים בחברת היזמות והבנייה. המהלך מחזק משמעותית את קופת המזומנים של רוטשטיין, שדיווחה לאחרונה על שנת שיא עם רווח נקי של 208 מיליון שקלים.
חברת צ.פ חצתה את רף החתימות הנדרש ותפנה 119 דירות ישנות ברחוב תירוש בבירה, לטובת הקמת חמישה מבנים חדשים הכוללים מגדלים בני עד 35 קומות. הפרויקט, שעלותו מוערכת בכ-975 מיליון שקלים, יעלה בקרוב לדיונים בוועדות התכנון.
חברת הנדל"ן מודיעה על קיום יריד מכירות פיזי בימי חול המועד, במסגרתו יוצעו דירות בשלושה פרויקטים מרכזיים. כחלק מהמהלך, תציע החברה חבילת ריהוט בשווי מאות אלפי שקלים לרוכשים. יו"ר הקבוצה קלוד נחמיאס: "יש צורך אמיתי בפתרונות דיור איכותיים וביצירת ודאות".
חברת הבנייה והיזמות מסכמת שנה היסטורית הכוללת הנפקה בבורסה בתל אביב, רווחיות גולמית גבוהה וצבר הזמנות של 1.67 מיליארד שקלים בביצוע. המנכ"ל המשותף זאב סלנט: "ההנפקה הייתה אבן דרך בהתפתחות החברה, ואנו ערוכים כיום בצורה מיטבית לפתח את פעילותינו".
קבוצת התעשייה מציגה שנת מפנה חיובית עם צמיחה של 19% במכירות שהסתכמו ב-752 מיליון שקל. הרווח הגולמי הוכפל ל-178 מיליון שקל בעקבות השלמת התוכנית התפעולית ופתיחת המפעלים החדשים באשקלון. המנכ"ל שמואל דונרשטיין: "אנו עדים למגמת גידול עקבית בצבר ההזמנות ולביקוש גובר למוצרים מצילי חיים".
חברת הנדל"ן המניב מציגה דוחות חזקים עם עלייה של 28.8% ברווח הנקי וגידול ב-NOI מנכסים זהים. לצד פתיחת שלושה מרכזים מסחריים חדשים, החברה מדווחת על ירידה במינוף וחוזרת לחלק דיבידנד לראשונה מאז 2022. התחזית ל-2026: זינוק של 45% ב-NOI לכ-150 מיליון שקל.
חברת הנדל"ן, שהשלימה בינואר הנפקת מניות של חצי מיליארד שקל, מציגה שנת שיא עם רווח של 245 מיליון שקל וזינוק בהון העצמי ל-2.23 מיליארד שקלים. המנכ"ל מוטי חזן: "בכוונתנו יותר מלהכפיל את היקפי הפעילות של החברה תוך 5 שנים".